tiistai 23. heinäkuuta 2013

Lämmintä syksyyn

Vaikka eihän vielä mikään syksy ole, mutta illat ovat jo melko viileitä. Ja tarvitaan lämmintä ylle


Viime keväänä olin hurja :D ja tilasin Titityystä olikohan se nyt himoneulojan lankapaketin. Taisi tulla 15 kerää lankaa lähes umpimähkään. Pakettiin sai toivoa väritoiveita ja minä toivoin raikkaita keväisiä värejä ja sain mielestäni hyvinkin syksyisiä ja jouluisia sävyjä, mutta syntyihän näistäkin jotain. Isoimman tytön paidan olen jo aiemmin kuvina esitellyt. Tässä keskimmäisen tytön paita


Ohjeet ovat Picklesiltä Tämä sivusto on TODELLA vaarallinen sellaiselle, joka innostuu helposti uusista ohjeista! Tuolla on jo jonossa odottamassa vaikka mitä ihania ohjeita, jotka on pakko saada toteuttaa


Pikkuisännän paita odotti koko kesän yhtä ainutta hihanresoria vaille valmiina lankakaapissa, vaan sainhan minä sen resorinkin siihen neulottua kun puserolle oli tarvista


Ihastuin tähän malliin todella paljon, yläosa on mukavan vaihtelevaa kudottavaa ja alaosa valmistuu nopeasti. Vielä pienimmän mekkosuunitelma on toteuttamatta, mutta ehkä sekin tässä syksyllä pääsee toteutettavien listalle, mikä on muuten pitkä...
Olen huomannu sen, että en ilmeisesti osaa keskittyä vain yhteen työhön kerrallaan, vaan jos mieleen puikahtaa jokin uusi idea niin se pitää panna ainakin alulle, vaikka entinen työ olosi vielä kesken. Viimeaikoina onneksi olen saanut saatettua useamman keskeneräisen homman loppuun asti!

2 kommenttia: